دانلود سورس و کد های برنامه نویسی

سورس کد چیست, سورس کد رایگان, سورس کد پایتون, سورس کد اندروید, خرید سورس کد, سایت سورس, نمونه کد برنامه نویسی, سورس کد سایت فروشگاهی,

دانلود سورس و کد های برنامه نویسی

سورس کد چیست, سورس کد رایگان, سورس کد پایتون, سورس کد اندروید, خرید سورس کد, سایت سورس, نمونه کد برنامه نویسی, سورس کد سایت فروشگاهی,

سورس کد چیست,
سورس کد رایگان,
سورس کد پایتون,
سورس کد اندروید,
خرید سورس کد,
سایت سورس,
نمونه کد برنامه نویسی,
سورس کد سایت فروشگاهی,

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( دیتابیس آماده برای اندروید قرآن )



· • • • • • • • °° • دیتابیس آماده برای اندروید قرآن دیتابیس آماده برای اندروید قرآن أفضل تطبیقات القرآن الکریم للأندروید والأیفون عرفنی دوت کوم › أفضل تطبیقات القرآن الکریم للأندروید والأیفون عرفنی دوت کوم › · مسلم برو لسماع القرآن الکریم القرآن الکریم بدون انترنت – آیات القرآن ختمة – رتیل للتعرف على صوت القاریء مصحف المدینة النبویة یعد أحد أفضل تطبیقات القرآن الکریم أفضل تطبیقات القرآن الکریم للأندروید › › أفضل تطبیقات القرآن الکریم للأندروید › › · التطبیق السابع قرآن کریم کامل بصوت بلا أنترنت من ممیزات التطبیق المصحف المدنی روایة حفص إقرأ واستمع لتلاوة القرآن الکریم کاملا بدون أنترنت مع التفسیر والبحث فی آیات القرآن البحث دانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف › › دانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف › › برای دانلود اینجا کلیک فرمایید دانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف امروز برای شما کاربران ارجمند وبسایت فایل سحرآمیز یک دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف بصورت اختصاصی لـ قم بتنزیل تطبیق من لـ قم بتنزیل تطبیق من هی أداة شاملة وسهلة الاستخدام مصممة لتوفر لک تجربة ملائمة وفعالة عند الوصول إلى القرآن باستخدام تطبیق هذا ، یمکنک قراءة النص المقدس للإسلام والاستماع إلیه وفهمه فی أی وقت وفی أی í لـ قم بتنزیل تطبیق من أین یمکننی تنزیل ملف للعبة ؟ أین یمکننی تنزیل ملف للعبة ؟ یمکنک تنزیل ملف لـ على الأندروید من یمکنک تنزیل آخر تحدیث وإصدارات سابقة من هذه الأداة من موقعنا على الإنترنت أو من تطب هل مجانیة؟ هل مجانیة؟ نعم، مجانیة لن تضطر إلى دفع أی شیء للاستمتاع بهذه الأداة لقراءة القرآن على هاتفک الذکی هل لدى ترجمات إلى لغات متعددة؟ هل لدى ترجمات إلى لغات متعددة؟ نعم ، له ترجمات إلى عدة لغات یتیح ذلک سهولة الوصول إلى القرآن ، من خلال إحدى اللغات العشرین المتاحة هل من الممکن تخصیص مظهر ؟ هل من الممکن تخصیص مظهر ؟ نعم ، هناک العدید من خیارات التخصیص فی ، مثل تغییر لون الخلفیة ، نمط الخط والإعدادات المرئیة الأخرى قرآن آندروید التطبیقات على › › قرآن آندروید التطبیقات على › › تطبیق قرآن آندروید هو تطبیق مجانی، مفتوح المصدر، لأجهزة الآندروید التطبیق لا یزال تحت التطویر وهناک العدید من الممیزات التی سیتم إضافتها برجاء إرسال ملاحظاتکم وإقتراحاتکم ولا قرآن هادی با ترجمه و تفسیر › › قرآن هادی با ترجمه و تفسیر › › · • • أفضل تطبیقات القرآن الکریم مصحف آندروید برامج لاند › أفضلأفضل تطبیقات القرآن الکریم مصحف آندروید برامج لاند › أفضل · تطبیق آی قرآن لایت والذی تجاوز عدد تنزیلاته الخمس ملایین مستخدم، حجمه میجا ، ویدعم أنظمة تشغیل آندروید فما فوق – یحتوی التطبیق على القرآن الکریم مترجم إلى اللغة الإنجلیزیة

 

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( دیتابیس آماده برای اندروید قرآن )